Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Läser mycket just nu november 23, 2014

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 5:49 e m

…men hittar inte riktigt ron att sätt mig vid datorn och dela med mig av mina tankar och böcker. Just nu läser jag en bok om vardagsmakt, Rainbow Rowells Landline (eftersom jag älskade Fangirl så laddade jag ner den av bara farten) och lyssnar på Rebel Angels av Libba Bray. Alla dessa är riktigt härliga böcker och Libba Bray börjar utkristalisera sig som en riktig favorit. Jag köpte hennes senaste bok Diviners när jag var i New York i våras och när jag läst ut den och del två ännu inte fanns att få tag i så hittade jag istället A great and terrible beauty som ljudbok på biblioteket i Kungsbacka och nu är jag alltså på del två. Så jag tänker att jag ska försöka hitta lite mer tid att dela med mig av min läsning här igen. vi får se hur det går.

av Elin

 

Kommentera

