Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Tänk att vi fortfarande har läsare juni 29, 2015

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 1:12 e m
Tags: , , ,

bibliotekVi har gjort några relativt fruktlösa försök att blåsa liv i denn blogg tidigare. Nu har vi slumrat väldigt länge och jag är förvånad över att vi fortfarande blir lästa, dagligen. Tack för det!

Bara för att jag inte skriver längre så innebär det inte att jag inte slukar böcker. Jag har läst jättemycket bra den senaste tiden och känner mig ärligt talat väldigt ogenerös som inte delat mig mig av dessa böcker, så here I go again. Ett försök till att hålla igång bloggandet i en packad vardag. Håll tummarna för att jag hittar tiden och kom tillbaka för mer bra boktips framöver. Läste förövrigt precis ut Are you there God, it’s me Margeret.

av Elin

 

2 Responses to “Tänk att vi fortfarande har läsare”

  1. Fredrik Bergström Says:

    Kul att ni kom igång igen. Jag snubblade över bloggen när jag sökte efter en bok av Bulgakov (En ung läkares anteckningar) och gillade initiativet.

    • bokslukarna Says:

      Ja, jag hoppas verkligen vi kan få lite flyt i detta igen. Kul att du hittade oss tack vare min ”ryska period”. Har faktiskt planer på att läsa om Mästaren och Margarita i sommar om inte massa nya böcker kommer ivägen. Du kommer märka att det här är en blogg med stor variation, hoppas du uppskattar några av våra tips och inlägg. /Elin


Kommentera

