Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Omläsningssommar juli 13, 2015

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 10:27 f m
Tags: , , , , ,

papertownsJag unnar mig omläsning denna semester och vad härligt det är. Jag har snart läst ut Papertowns (Pappersstäder) efter som den snart går upp på bio. Det känns så skönt att kliva rakt in i en familjär värld. Att hänga med Quentin, Margo och de andra som jag redan känner. Jag ser verkligen fram emot filmen som det nu går att läsa riktigt bra recensioner om på nätet. När jag om ett par dagar avslutat papertowns har jag planer på att ta mig an Mästaren och Margarita igen. Den har jag längtat efter att läsa om och i väntan på höstens boksläpp så känns det som en bra idé.

av Elin

 

Kommentera

