Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Drabbad augusti 14, 2015

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 5:03 e m

20140725-111314-40394266.jpgTänk vad man kan drabbas av vissa böcker ibland. Idag när jag satt i bilen på väg hem från jobbet så gjorde jag en lång tankevurpa genom flera av de favoritböcker jag läst de senaste åren och plötsligt känner jag tårarna bränna bakom ögonlocken. Vurpan började med Eleanor and Park av Rainbow Rowell och slutade med We were liars av E. Lockhart. Båda dessa böcker är böcker som berört mig djupt på olika vis och jag känner mig ofta väldigt emotionellt överväldigad av välskrivna böcker. Är det här något som händer även er?

av Elin

 

Kommentera

