Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Vakuum och Farsdag november 8, 2015

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 10:11 e m
Tags: , , , ,

RowlingHär har jag gått och väntat på tredje Cormoran Strike romanen och Färjan ganska länge. Läste ut båda i veckan och lever nu i något slags vakuum. Finns plötsligt ingen bok jag vill ta upp och läsa. Vad ska jag göra? Händer detta er ibland?

PappaMartin i vår familj fick förövrigt Silkesmasken, den andra Cormoran Strike, i Farsdagspresent. Nån mer som fått gett bort bok i farsdagspresent? Vad?

av Elin

 

One Response to “Vakuum och Farsdag”

  1. Lena Sandeberg Says:

    Astrid Lindgren – jag säger bara det. Hennes dagböcker från krigsåren tar andan ur ‘en. Nu är det 70¨år sedan sista orden skrevs så preskriptionstiden (om det heter så i dessa sammanhang) har gått ut. Jag har den och vi har båda läst den så den finns för läsning för er. Så mycket jag lärt om åren 1939-1945 genom henne och fått ytterligare en dimension av krigsåren och av allas våran Astrid.


Kommentera

