Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Vilken höst september 28, 2017

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 8:45 f m

Bloggen har legat nere länge nu, men när jag idag läser om alla underbara böcker som kommer ut de närmaste dagarna kan jag inte hålla mig. Jag gör det här inlägget med avsikten att komma igång igen. Men vågar inte lova…

De böcker jag precis fått syn på är del tre i The Diviners av Libba Brey, del tre i Magnus Chase av Rick Riordan, nytt av Stephanie Perkins och inte minst Turtles all the way down av min egen husgud John Green.

Avslutar här för att bege mig över till Amazon och köpa litteratur. Så kommer förhoppningsvis recensioner snart.

Av Elin

 

One Response to “Vilken höst”

  1. Lena Sandeberg Says:

    Gott att ni är tillbaka. Jag har saknat er.


Kommentera

