Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Läser just nu oktober 4, 2017

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 4:52 e m
Tags: , ,

För tillfället läser jag, aktivt, tre olika böcker. Den första är en bok som är viktig för mig att läsa för jobbet eftersom jag jobbar som chef på en arbetsplats med hög stressnivå. Tillbaka till jobbet heter den och handlar om hur jag på bästa sätt kan undvika att personalen blir sjuka av stressen på jobbet och hur vi kan lotsa en anställd som kommer tillbaka på rätt sätt. En bra bok. Min andra bok är Tale of two cities av Dickens som jag lyssnar på till och från jobbet. Tackar audible för att jag har något att roa mig med när bussen står still i trafikkaoset i Göteborg. Tredje boken är There is someone inside your house av Stephanie Perkins. Jag har verkligen gillat hennes böcker tidigare och hoppas denna kommer bli bra. Jag har inte kommit så långt ännu.

Av Elin

 

Kommentera

