Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Fem år senare oktober 10, 2017

Filed under: Absolut bäst — bokslukarna @ 8:01 f m
Tags: , ,

Idag kommer Turtles all the way down ut. Det är fem år sedan John Green senast gav ut en bok och vad jag har längtat. Nu har jag ju till råga på allt beställt ett signerat ex av boken och kommer få vänta lite till före den kommer. Sen ska jag njuta. Ja, jag tar för givet att boken är bra. Det är John Green.

Av Elin

 

2 Responses to “Fem år senare”

  1. Lena Sandeberg Says:

    I väntan på den boken (som om du inte har annat att läsa!?) kan jag tipsa om Åsne Seierstad ”Två systrar”. Helt i stil med hennes tidigare böcker, men nu litet närmare geografiskt och rakt in i mammasjälen. En ögonöppnare.


Kommentera

