Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Trailers, Trailers, Trailers augusti 1, 2014

cirkelnfilmenDet ser ut att bli en fin höst! Inte för att vi längtar efter att sommaren ska ta slut, men just nu svämmar det över av trailers inför höstens och vinterns filmsläpp. Först kom teasern till Mockingjay och sedan kom den officiella trailern häromdagen. Sedan kom Fifty Shades of Grey och beskrevs som väldigt vågad. Jag håller inte med. Vad tycker ni? Vi som läst boken vet att den är bra mycket mer vågad än vad vi får se i denna trailer. Jag stör mig också på castingen av Christian Grey. Jag tycker Jamie Dornan ser rätt tråkig ut och inte är så snygg att alla tjejer svimmar. Men det handlar väl mer om min smak vad gäller män, kanske. Sen kom teasern till sista Hobbit filmen Battle of the five armies. Alla dessa filmer kommer ha premiär innan året är slut och kommer bli välbesökta även om jag personligen inte kommer prioritera att se Mr Grey på vitaduken. Som ett stort fan av Daniel Radcliffe så har jag såklart inte heller missat att det nu finns en trailer ute för filmen Horns baserad på Joe Hills minst sagt sjuka men bra bok. Mr Radcliffe medverkade vid Comicon i San Diego och trailern premiärvisades där. Horns har inget datum för svenska biografer än så det är bara att hålla tummarna för att den kommer att gå på svensk bio. Kom igen SF, den ser jättebra ut!!!

Idag släpps också teasern till Cirkeln. Ni vet filmen som vi sett en dag av inspelningen på. Den går upp för Guardians of the Galaxy och jag slår vad om att det kommer ge Guardians of the Galaxy extra besökare. Jag och Vera är två av dem som kommer gå. Har precis googlat runt på nätet efter trailern, mende vill nog spara den till biobesökarna. Om ett par dagar kommer den säkert vara tillgänglig och om ni inte kan vänta så får ni gå på bio ikväll. Jag och Vera går inte just ikväll för vi ska vara hemma med Gaston eftersom Doris och pappa Martin är på fotbollscup.

av Elin

 

Ps. Ni får googla runt efter trailers om ni vill se dem. Att lägga upp dem alla i ett inlägg tar för mycket plats:)

 

Lämna en kommentar